veilig aangekomen:) - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Meta Otter - WaarBenJij.nu veilig aangekomen:) - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Meta Otter - WaarBenJij.nu

veilig aangekomen:)

Door: Meta den Otter

Blijf op de hoogte en volg Meta

21 Augustus 2014 | Indonesië, Sanur

Hoi lieve vriendjes en vriendinnetjes!

even een heel mini berichtje voor jullie :)

ik ben veilig aangekomen in het prachtige Bali.
het tijdsverschil is +6, dus het is al bijna bedtijd.

ik wil jullie vooral bedanken , ik heb zoveel lieve berichtjes gekregen en eigenlijk zoveel dat ik gewoon nog niet de tijd heb om op allemaal te reageren.

EN HET BOEK :O , het is een combinatie van heel hard huilen en heel hard lachen! maar ik ben er zooooo blij mee, echt dankje dankje dankjullie wel.

morgen is mijn eerste keer dat ik Bali met daglicht zie,
ik bereid me vast voor op een geweldig uitzicht vanuit me balkonnetje (a)

Liefs, en slaaplekker alvast..

  • 21 Augustus 2014 - 16:41

    Dolf Wibier:

    Hi Meta,

    heel fijn dat je reis goed en voorspoedig is verlopen.
    en leuk dat we je zo kunnen volgen.
    geniet van Bali en tot horens.

    groetjes,

    Dolf


  • 24 Augustus 2014 - 14:16

    Rene Mathijssen:

    hallo meta,
    ik weet niet of je me nog kent maar ik heb je bij de bottles ontmoet en destijds de gegevens van Marcel Damen doorgegeven. Doe hem de groeten als je hem tegenkomt en nog veel plezier.
    Groetjes
    Rene Mathijssen uit Rosmalen

  • 29 Augustus 2014 - 23:56

    Henk :

    Hallo Meta,
    Een hele mooie tijd op Bali!

    Je wilde het adres voor de Buddha to Buddha zilverfabriek.
    Dan heb ik hier het adres:

    Saraswati Silver

    Banjar Pagutan Kaja
    Batubulan
    Gianyar - Bali

    phone 081 9999 13744

    Het is een dorpje in de buurt van Ubud.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meta

Actief sinds 13 Aug. 2014
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 4987

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 12 Februari 2015

Stage lopen in Bali

Landen bezocht: