7 Days left - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Meta Otter - WaarBenJij.nu 7 Days left - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Meta Otter - WaarBenJij.nu

7 Days left

Door: Meta den Otter

Blijf op de hoogte en volg Meta

13 Augustus 2014 | Nederland, Rosmalen

nog precies een week, en dan is het zover.
BALI HERE I COME !

Met deze reisverslagen wil ik jullie op de hoogte houden als ik in Bali zit. Wat ik allemaal meemaak, hoe hard ik moet werken, maar ook hoe ik geniet van die gruwelijke mooie stranden, en hoeveel ik leer van de cultuur daar ! ik ben benieuwd :D

Schrijven is niet me sterkste kant dus straf me daar niet op af :p Voor degene die het interesseert hier mijn eerste verhaaltje om het uit te proberen :) en om mijn schrijf skills te oefenen.

Vanaf maart ben ik mijn stage al aan het regelen, en in Juni had ik het hotel gevonden : Prama Sanur beach hotel, in Bali.

Zover weg het toen nog leek, hoe dicht bij het nu voelt.
Volgens mij is heel mijn TO-DO list nu echt klaar, behalve dan nog het zwaarste werk: me koffer inpakken.

een kleine impressie wat mij TO-DO list was:
- stageplek, reis, kamers, visum, vaccinaties, verzekeringen.
en denk maar niet dat je voor je visum maar 1 papiertje nodig hebt , daar word je van links na rechts gestuurd en het liefst 10000 keer opnieuw.

over het afscheid nemen moet ik nog even niet nadenken, maar wat ik wel weet is dat ik deze week nog even heel goed ga genieten in rosmalen! Genieten van alle momentjes met de belangrijkste personen om me heen, en daar extra van genieten. Want tja, ik moet er een half jaar mee vooruit kunnen.

Dit weekend staat volgepland met feestjes, vriendjes en vriendinnetjes en relaxen. mijn laatste weekend (voor een halfjaar) in rosmalen, WIE VERZINT HET :O maar zin heb ik er zeker in!

Wat informatie over het hotel trouwens:
het hotel heeft ruim 400 kamers,
beschikt over 2 buitenzwembaden, heeft restaurants met verschillende thema's en dat geld precies hetzelfde voor de bars .
Het ziet eruit als een paradijs, als jullie het niet geloven check de site dan maar !
http://www.aerowisatahotels.com/hotel/prama-sanur-beach-bali#h_info

Wat mijn functie een beetje inhoud:
heel kort samengevat ; alles wat met eten en drinken te maken heeft.
zoals de organisatie van dingen, de marketing ,de reserveringen, maar natuurlijke ook de service (dus de bediening etc).

Ik denk dat ik heeeel veel ga leren daar, niet alleen over het vak maar ook over mezelf. Dat maakt het zo leuk maar ook zo super spannend !

En voor de mensen die bang zijn dat ik niet terug kom . zoals bijvoorbeeld mijn lieve zus, wees niet bang ik kom echt echt echt terug !!!! ik kan rosmalen toch niet missen !

Mijn volgende verslag zal vanuit Bali zijn, geen idee wanneer. dat zal aan mijn internetverbinding liggen, en aan de tijd die ik ervoor vrij neem.
maar het komt echt een keer !

Hopelijk vinden jullie het een beetje leuk :)

Liefs, Meta



  • 13 Augustus 2014 - 14:06

    Benthe:

    Veel plezier! xxx

  • 18 Augustus 2014 - 22:31

    Gerjon:

    Ik begreep al dat je ''ons rosmalen'' ging verlaten voor een tijdje; en ik hoop dat je daar een hele leuke tijd gaat hebben en veel gaat leren.
    Geniet ervan dat ga ik van je verhalen doen en vergeet je durpke niet en terug in goede gezondheid wens ik jou trima kassie bayak

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meta

Actief sinds 13 Aug. 2014
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 5003

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 12 Februari 2015

Stage lopen in Bali

Landen bezocht: