Seminyak & Lembongan - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Meta Otter - WaarBenJij.nu Seminyak & Lembongan - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Meta Otter - WaarBenJij.nu

Seminyak & Lembongan

Door: Meta den Otter

Blijf op de hoogte en volg Meta

07 September 2014 | Indonesië, Sanur

Weetje wat het leuke is aan stage lopen in het buitenland?
ik werk in een hotel, en 1 stap naar buiten en ik ben een toerist.
Dus ja ook als werkende toerist moet ik natuurlijke heel veel leuke dingen doen en zien :)

Vorig weekend zijn we een nachtje naar Seminyak gegaan.
Eigenlijk heb ik vooral de champagnebar gezien en de club daar tegenover.. Maar dit was super :) De club was half buiten, dit betekent dus gewoon dansen tussen de palmbomen !
De Champagne bar, een combinatie van personeel in te leuke pakjes, te lekkere drankjes, en ja een te hoge prijs. ( zie de foto's , en vooral die leuke scooter)
de volgende dag beetje uit gerust en verbrand aan het zwembad..

De werkweek ging een stuk sneller als vorige week, heb eindelijk wat projecten gekregen dus mag daar mee aan de gang :)
Projecten zijn ;
1. menu engineering van de restaurants en bars.
2. tevredenheid van gasten bij ontbijt/lunch/diner
3. en nog de tevredenheid van Garuda crew (airline).

ook nog een ander meisje ; Larissa ontmoet die ook werkt in het hotel.
Super gezellig dus besloten om dit weekend met zijn 4en weg te gaan.

en toen was het vrijdagmiddag, eerder gestopt met werken om de boot te halen naaaar ; Lembognan een klein eilandje naast Bali/

Halfuurtje met de boot lijkt te doen, maar oooo je moet daar niet in gaan als je snel misselijk word. Ze gaan met een te hoge snelheid over al die golven, waardoor je steeds keihard weer op het water terecht komt.
maar toen we er helemaal waren .......
zonsondergang, maar dan ook wel echt een hele mooie.
toen naar ons hotel , gebracht door een taxi. De taxi's die ze hebben op dit eiland zijn een soort van safari-jeeps waar je met zijn 8e achterin word gepropt.
'savonds gegeten aan het strand en daarna door na een soort van uitgaansgelegenheid. Uitgaan betekent daar ; op het strand, met zitzakken , kampvuurtje, parasolletjes, en natuurlijk drankjes genieten !

Volgende dag met de scooter rond getourd, naar de Mangrove geweest (heel mooi om te zien maar ook heel saaai als je een half uur hetzelfde ziet). natuurlijk van het strand genoten, en savonds weer gegeten met een te goed uitzicht over het eiland en de zee.
Vandaag nog even van het strand genoten en weer met de achtbaan (genaamd speedboot) terug naar Bali.

Geniet van de foto's , en word vooral niet jaloers!

liefs, meta